הפקת סרט וידאו מושלם - איך עושים את זה?

שלב ההפקה של סרט תדמית

כבר הגעתם למסקנה – הפקת סרט וידאו תעזור לך לקדם את העסק שלך בצורה הנכונה והיעילה ביותר. עכשיו השאלה מאיפה מתחילים?

אך תחת קטגוריה זו, של סרטונים לעסקים, ישנן לא מעט תתי קטגוריות בהן ניתן לראות סרטונים עסקיים מסוגים שונים ומגוונים אשר נועדו לתת מענה לצרכים של עסקים גדולים או של חברות קטנות.

בסקירה הבאה תוכלו לקרוא ולצפות במספר דוגמאות לסרטונים עסקיים מקטגוריות שונות ואולי למצוא את הסוג של הסרטון המתאים ביותר לעסק שלכם.

התהליך להפקת הסרט שלך מתחיל כאן!

שלבי הפקת הסרט

תהליך ההפקה של סרט עסקי כולל מספר שלבים, בהתאם לאופי הסרט והדרישות. לדוגמה,ייתכן ובסרט העסקי שלך נעבור על כל השלבים. לעומת זאת, ייתכן שחלק מן השלבים יהיו רלוונטיים יותר לסרט עסקי מסוג אחד וחלק יהיו רלוונטיים לסרט מסוג אחר.

שלב האסטרטגיה

מה המטרה של הסרט העסקי שלך

דבר הראשון שאנחנו בוחנים כשיוצאים להפקת וידאו לחברות היא המטרה אותה החברה רוצה להשיג. זהו השלב בו אנו בוחנים מה איזה סרט הכי נכון עבור העסק שלך ועונים יחד איתך על מגוון שאלות מנחות. כגון האם הוידאו קליפ יהיה סרט שיווקי או סרט מכירה? האם למשל הסרט מיועד לצפייה של לקוחות או סרט לשימוש פנים ארגוני? מה אורך הסרט האופטימלי בהתאם לפלטפורמה בה הוא יוקרן, מי הצופים שייצפו בו ועוד.

שאלות אלו ואחרות עוזרות לנו לבנות את האסטרטגיה הנכונה להפקת וידאו לעסקים שיהיה ממוקד מטרה ואפקטיבי. זוהי בעצם האסטרטגיה של הסרט.

שלב התחקיר

ספר לנו מי אתה

לאחר קביעת מסגרת התקציב, נבצע תחקיר מעמיק לעסק שלך. בשלב זה נבחן מה מטרות החברה, מה המוצרים והשירותים המובילים והייחודיות שלה. בנוסף, נבין את האופי של עובדי החברה, נכיר את דמויות המפתח בהנהלה. כמו כן, נבחן את השוק בו פועלת החברה ואת מתחריה. בעזרת פעולות אלו, נקבל תמונה רחבה ועמוקה כמה שיותר על העסק שלך.

שלב הקריאייטיב

איך הכי להגיד את מה שיש לעסק שלך להגיד

לאחר שלמדנו טוב טוב מי אתה ומה העסק שלך עושה, נבחן מספר כיוונים קריאייטיבים לסרט העסקי. כך נחליט אם הסרט יהיה אינפורמטיבי או מצחיק, ישלב ראיונות עם דמויות מפתח בחברה למשל או שנבחר להשתמש בפרזנטורים חיצוניים. כתוצאה, נציג מספר חלופות קונספטואליות לסרט ויחד נבחר את הקונספט שנותן את הטון לסרט הסופי.

שלב התסריט

הסיפור של הסרט העסקי שלך

בשלב זה התסריטאים שלנו יכתבו עבור הסרט שלך את התסריט של הסרט בהתאם לקונספט הנבחרנשלב בתסריט את כל המסרים החשובים, את ההנעה לפעולה שתגרום לצופה לפעול לאחר הצפייה בסרט. למשל לקנות את המוצר בסרט פרסומת, לקבוע פגישה, להתעניין בהשקעה במידה ומדובר בסרט למשקיעים, או להגיש קורות חיים במידה ומדובר על סרט לגיוס עובדים. לאחר כתיבת הטיוטה הראשונה, תוכל להעיר הערות ולהציע הצעות לשיפור התסריט, הערות אלו ישקלו בכובד ראש וייערכו לגירסה סופית של התסריט שתוגש אליך לאישור.

שלב ההכנה לצילומים

מאחורי הקלעים של הסרט

בשלב זה הדברים נעשים מאחורי הקלעים. אנו בעצם מניעים כל כל מה שצריך לקראת ימי הצילומים – למשל מתאמים תאריך ליום הצילומים, עורכים סבב ליהוק לשחקנים, מתאמים מדידות הלבשה למצולמים, מאתרים לוקיישן מתאים לצילום ועוד

יום הצילומים או ימי הצילומים

הגענו ליום הגדול

זהו היום בו כל צוות השטח מתגייס לטובת הסרט שלך: במאי, צלמים, עוזרי הפקה, תאורנים, סאונדמנים, מאפרות, מלבישות, מטיסי רחפן, עוזרי הפקה וכל איש צוות נוסף הנחוץ על מנת לצלם את הסרט שלך בצורה הטובה ביותר. שימו לב שייתכן וכדי להפיק את הסרט הטוב ביותר לעסק שלך יהיה נחוץ יותר מיום צילום אחד, או יותר מלוקיישן אחד.

יום הקלטות

שומעים שמפיקים פה סרט מעולה

במידה והוחלט שאת הסרטון העסקי שלך ילווה קריין, זה השלב בו נקליט את הקריינות על ידי קריין או קריינית מקצועיים.

שלב עריכת הסרט

כשהכל מתחבר יחד

אחרי שסיימנו את הצילומים, אנו ניגשים לחדר העריכה. שם נעבוד בהתאם לתסריט, נחתוך ונבחר את הקטעים הטובים ביותר שצולמו בימי הצילום, נחבר אותם יחד ליצירה אחת שמעבירה את כל הסיפור של הסרט שלך.

בשלב זה ניגש גם להוסיף לסרט שלך אלמנטים גרפיים, כותרות, הנפשות ואנימציה, נבצע קולורינג מקצועי לסרט. בהמשך נכין מיקס סאונד איכותי שידאג שהסרט שלך לא רק יראה מושלם אלא גם ישמע נהדר.

התאמות וליטושים

התובנות שלך חשובות לסרט

הגרסה הראשונה של הסרט שלך מוכנה לצפייה פנימיתבשלב זה אנו נציג בפניכם את הסרט הגמור, ננתח אותו יחד ונבין אם ישנן התאמות או כיוונים שהיית שמח לבצע בסרט. בהמשך, נבחן יחד את הערותיך ונציע פתרונות מתאמים על מנת שהסרט ישקף בדיוק את מה שאתה רוצה להציג ללקוחותייך.

סיום

כל סוף הוא גם התחלה

הסרט העסקי הסופי מוכן, זו ההזדמנות שלך להתחיל להציג אותו לעולם, לדוגמה להקרין אותו בערוצי הטלוויזיה, לשתף אותו עם לקוחות במדיה חברתית, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב או בטיקטוק. כמו כן, לשלוח אותו ישירות לניידים של הלקוחות כסרטון ווטסאפ, לשלב את הסרט במצגת חברה פנימית או להקרין אותו לעובדי החברה בערב החברה השנתי שלכם.

הפקה עם ניסיון

אנחנו פה בשביל הסרט שלך

בסטודיו ויז׳ן עוסקים בהפקת וידאו קליפים לחברות ולעסקים כבר שנים רבות. בזכות ניסיון שנצבר מעולמות הפרסום, השיווק והקולנוע, המבטיח שהפקת הסרט שלך תהיה מוצלחת והסרט העסקי שלך יהיה מושלם.

צרו קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן