הסיפור של ויז׳ן

עריכת סרט

כיצד נוצר סטודיו ויז׳ן – שיתוף פעולה בין שני אנשי מקצוע שהחליטו להקים סטודיו להפקת סרטים לחברות ארגונים ועסקים בינוניים וקטנים

להפיק הרבה - להציק מעט

אנחנו בויז׳ן מבינים שכל עסק באשר הוא, עובד בסביבה שמצריכה יעילות עבודה גבוהה מעובדיו. בין אם מדובר למשל בקונצרן תעשייתי ענק המעסיק אלפי עובדים, בחברת הייטק חדשנית עם מאות מתכנתים, בעסק משפחתי עם עשרות נותני שירות או בעסק של אדם אחד בלבד, תמיד יש משהו יותר חשוב או דחוף לעשות מאשר להתעסק עם הפקת סרט תדמית.

מצד שני, אנחנו בויז׳ן גם יודעים את חשיבות סרט התדמית, ואת הצורך ההכרחי בנוכחות מרשימה ומשכנעת בפלטפורמות השונות באינטרנט. למשל ברשתות החברתיות, בערוצי הוידאו השונים וכמובן באתר האינטרנט הרשמי. וידאו עובד. נקודה. וידאו מביא לקוחות. נקודה. וידאו מרשים ספקים. וידאו מייצר באז ובאז מביא כסף.

אז מה עושים?

מצד אחד אין זמן להתעסק בהפקת סרט כזה, אבל מצד שני סרט הוא לא רק “Nice to have”. סרט הוא “Must to have”. אל דאגה, לשם כך בדיוק אנחנו כאן.

שיטת ההפקה של ויז׳ן מביאה את הלקוחות שלה מקצה לקצה. משלב הרעיון (או כמו שאנחנו קוראים לו פעמים רבות שלב ה״אין רעיון״) ועד לשלב הסרט המוגמר והאפקטיבי. אנחנו עובדים בשיטה כזו, שמרגע שלקוח אישר יציאה לדרך – הוא יכול ליהנות מראש שקט ולדעת שהוא בידיים טובות. אנחנו נפיק הרבה ונציק מעט.

אחד ועוד אחד שווה ויז׳ן

הסיפור של ויז׳ן התחיל כשרונן ומורן נפגשו על סט צילומים של חברת הפינטק השבדית קלרנה. רונן, במאי שסרטיו השתתפו בפסטיבלים בארץ ובעולם ואף זכו בפרסים ובהכרה בינלאומית, ומורן, איש קריאייטיב שניהל צוותים והוביל קמפיינים רבים ומצליחים במספר משרדי פרסום והפקה מובילים בארץ.

במהלך הפסקת הצהריים, ניהלו השניים שיחה ארוכה בענייני וידאו ושיווק. כך הם הבינו שקיים בשוק ביקוש הולך וגדל לסרטי וידאו שיווקיים, אשר יהיו גם איכותיים וגם אפקטיביים. בנוסף, ישנם בנמצא לא מעט אנשי מקצוע שמפיקים סרטים ברמות הפקה גבוהות ובעלי נראות מצויינת, אך כתוצאה מחוסר ניסיון  מספק בתחום, ניגשים להפקת הסרט תוך חוסר הבנה של הסביבה העסקית והמילייה של הלקוח שלהם. עקב כך, פעמים רבות הם מפספסים את מטרותיהם העיקריות של החברה או העסק, לא שמים מספיק דגש על צרכי הלקוח היחודיים עבורו, על היתרונות שיש להתעכב עליהם או על החסרונות שיש להצניע.
כתוצאה מכך, הסרטים הללו מתבררים בסופו של דבר כלא אפקטיביים וחוטאים למטרה הראשונית שאיתה יצא הלקוח לדרך. בגלל זה סרטים אלו לא מצליחים להביא אותו ללמקום אליו הוא רצה להגיע מלכתחילה.
שניהם נתקלו לא פעם בלקוחות מתוסכלים, שהוציאו תקציבים גדולים על הפקות מושקעות, ויצאו עם סרט שלמרבה הצער – אין להם הרבה מה לעשות איתו.

לאחר שהגיעו להבנה המשותפת הזו, הם עלו עם ויז׳ן חדש. להקים מקום אחד, בו כל הלקוחות יוכלו לקבל מענה מקיף והוליסטי לצרכי הוידאו שלו. החל מהגדולות החברות ועד אחרוני העסקים הקטנים. החל מסרטי תדמית עתירי אפקטים ותקציב ועד אחרון סרטי ההדרכה הפשוטים אך היעילים.
מקום אחד שייקח את הלקוח מנקודה א׳ לנקודה ב׳, כשהוא רגוע, ויודע שהוא בידיים אמונות ורציניות, ויכול להמשיך בעבודתו בראש שקט כשהוא יודע שברקע יש מי שדואג לכל מה שצריך.

הם החליטו לשלב כוחות ולהקים את…

ובכן, ויז׳ן!

אחד הביא איתו ידע וניסיון רב בתחום הקולנועי, יכולות בימוי גבוהות, טכנולוגיה צילומית פורצת דרך, חשיבה עריכתית מתוחכמת ומערכי הפקה רחבים. והשני לעומת זאת הביא איתו ידע וניסיון רב בתחום השיווק והקריאייטיב, חשיבה יצירתית שאוהבת לצאת מקופסאות, יכולות כתיבה עדכניות, היכרות רחבה עם עולמות עסקיים שונים ומגוונים והבנה עמוקה של תחום הפרסום והשיווק.
והתוצאה היא ויז׳ן אחד מנצח.

כאשר לקוח רואה סרט תדמית עם ערכים אליהם הוא מתחבר כך עולה הרצון שלו לעשות עסקים עם החברה.

צאו מהסרט - כנסו לויז׳ן

במהלך השנים, סטודיו ויז׳ן הפיק סרטוני תדמית רבים ומגוונים, בתחומים רבים ומגוונים בשוק העסקי. באתר שלנו אתם יכולים להתרשם למשל ממגוון הסרטים שהופקו על ידי ויז׳ן. לדוגמה סרטים עבור חברות, ארגונים,  עמותות, גופים ממשלתיים ועיריות. כמו גם עסקים בינוניים וקטנים המספקים מוצרים או שירותים. תוכלו למשל למצוא סרטים מתחומים כמו נדל״ן, ביטוח, פיננסים ומשפטים. כמו גם פארמה, בריאות, הייטק, סטארטאפים, חקלאות, תעשייה, לייף סטייל, מוזיקה ועוד.

סרטים מהווים היום כלי שיווקי אפקטיבי בכל הפלטפורמות המלוות אותנו בחיי היומיום. דבר זה בא לביטוי החל בערוצים המסחריים בטלוויזיה ושלטי המולטימדיה בכבישים, דרך ערוצי היו-טיוב והטיקטוק וכלה ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם. לכל עסק באשר הוא יש צורך בסרט וידאו אפקטיבי שישים אותו על המפה האינטרנטית. כי בתכלס – איפה כולנו מתנהלים עסקית?

הפקת סרט הינו תהליך ארוך ומורכב, הכולל מעורבות של בעלי מקצוע וגורמים רבים שצריכים לשתף פעולה ולהיות מתואמים ומתוזמנים בצורה מושלמת. בנוסף, כשניקח בחשבון למשל את התקציב שהלקוח צריך להשקיע בסרט, ואת הזמן היקר שהוא רוצה לחסוך לעצמו כדי שיוכל להתעסק בעבודתו השוטפת. כך שמבינים מהר מאוד שהפקה כזו דורשת המון השקעה ויש לשים אותה בידיים טובות, אמונות ומקצועיות, ובידי האנשים שיביאו איתם ידע רב וניסיון משמעותי בתחום.

המטרה שלנו בויז׳ן הפקת סרטים לחברות ארגונים ועסקים, היא להביא את הלקוח מהרגע שיצר קשר. למשל הרים את הטלפון, השאיר הודעה באתר או שלח את המייל – ועד לסרט המוגמר, האיכותי והאפקטיבי. כל זאת בלי דאגות ובלי חששות, עם הרבה ביטחון, ועם הרבה רוגע.

ישנם מספר שלבים כשניגשים להפיק סרט. שלבים אלו נפרט את במאמרים הבאים. כך תוכלו גם אתם להיכנס קצת אל מאחורי הקלעים של הפקת וידאו.

צרו קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן