הפקת סרט לעסק - כלי שיווקי

סרט שיווקי

אי אפשר להפריז בחשיבות הווידאו לצוות השיווק. הפקת סרט לעסק זה כלי שיווקי עם יתרונות רבים. ניתן לראות זאת בעידן הדיגיטלי של ימינו. מדובר על עידן בו וידאו הפך לאחד הכלים היעילים והחזקים ביותר ליצירת קשר עם לקוחות והנעת הצלחה עסקית. כך שבין אם הוא משמש לקידום מוצר או שירות, הצגת תרבות וערכי החברה, או מתן מידע וחינוך, לסרטון יש את היכולת הייחודית ללכוד את תשומת הלב של הקהל ולהניע לפעולה.

הסיבות העיקריות לחשיבות הסרטון

וידאו מרתק - כלי שוויקי מרתק

אחד היתרונות הגדולים ביותר של וידאו הוא היכולת שלו לתקשר עם קהל באופן שצורות תוכן אחרות לא יכולות. בין אם זה הדגמת מוצר, סקירה כללית של החברה, או מבט אל מאחורי הקלעים של העסק, לווידאו יש את הכוח ללכוד את תשומת הלב של הקהל ולהחזיק אותה למשך תקופה ממושכת. דבר זה חשוב במיוחד בעולם שבו אנשים מופגזים בתוכן על בסיס יומי ובעלי טווח קשב קצר.

וידאו עסקי ניתן לשיתוף

יתרון מרכזי נוסף של וידאו הוא היכולת שלו להיות משותף על פני מספר פלטפורמות וערוצים. כך ניתן לראות שעם עלייתם של מדיה חברתית ואתרי שיתוף סרטונים כמו YouTube, קל מתמיד לאנשים לשתף סרטונים עם החברים והעוקבים שלהם. משמעות הדבר היא שלסרטון מעוצב היטב יש פוטנציאל להגיע לקהל רחב, הרבה מעבר לשוק היעד הראשוני.

וידאו הוא רב תכליתי לעסק שלך

היבט חשוב נוסף של וידאו הוא הרבגוניות שלו. בגלל זה ניתן להשתמש בו במגוון פורמטים ופורמטים שונים, כולל סטרימינג בשידור חי, סרטונים מוקלטים מראש וסרטוני אנימציה. זהו כלי המעניק לצוות השיווק  מגוון רחב של אפשרויות לבחירה בעת יצירת סרטונים, והוא יכול להתאים את הפורמט לצרכים ולמטרות הספציפיות של העסק. לדוגמה, פרסום במדיה חברתית או סרט לטלוויזיה.

וידאו מניב תוצאות בשיווק

אולי הסיבה החשובה ביותר לכך שהווידאו כל כך חשוב לצוות השיווק היא שהוא מניב תוצאות. זאת ניתן לראות על פי מחקרים שהראו שווידאו הוא אחת מצורות התוכן היעילות ביותר בכל הנוגע להנעת מעורבות, המרה והחזר ROI. לדוגמה, סקר שנערך לאחרונה מצא כי הכללת סרטון בדף נחיתה יכולה להגדיל את שיעורי ההמרה בשיעור של עד 80%.

וידאו בונה אמון מול לקוחות

בנוסף ליצירת תוצאות, וידאו הוא גם כלי יעיל לבניית אמון עם לקוחות. על ידי הצגת האנשים שמאחורי העסק, שיתוף המלצות של לקוחות ומתן מידע וחינוך חשובים, וידאו יכול לעזור לבנות אמון ואמינות עם הקהל. זה חשוב במיוחד בעידן הדיגיטלי של ימינו, שבו אנשים נזהרים מפניות מזויפות וחסרי אמון בפרסום מסורתי.

וידאו הוא כלי חיוני לצוות השיווק

היכולת שלו לעסוק, לשתף ולהניב תוצאות. זה מה שהופך וידאו לנכס בעל ערך עבור כל עסק המחפש להתחבר ללקוחות ולהניע הצלחה. וידאו שהופק בשילוב עם האסטרטגיה והביצוע הנכונים למשל, יכול לעזור לבנות אמון, להגדיל את שיעורי ההמרה. כך שבסופו של דבר מניע הסרטון העסקי צמיחה עסקית.

תהליך הפקת סרט לעסק

זהו שלב קריטי בהצלחת קמפיין שיווקי. בשלב זה מתעוררים לחיים הקונספט והרעיונות לסרטון. דבר זה מוביל ליצירת התוצר הסופי. כך שתהליך הפקה המבוצע היטב יכול להביא לסרטון וידאו באיכות גבוהה שמעביר ביעילות את המסר ומשתף את הקהל. למשל סרט אינפורמטיבי שמעביר מסר אחד. לחלופין, סרט קומי שנועד לשעשע את עובדי החברה בערב חברה.

פרה-פרודקשן (קדם הפקה)

שלב קדם ההפקה הוא שלב התכנון וההכנה של תהליך הייצור. כאן מפתחים ומשכללים את הקונספט והרעיונות לסרטון, ומתגבשת תוכנית לשלבי הצילום והפוסט-פרודקשן. בגלל זה, במהלך ההפקה המוקדמת, צוות השיווק יעבוד עם חברת ההפקה כדי לקבוע את הלוגיסטיקה של הצילום. הם יתחשבו לדוגמה במיקום, זמינות הלקוח והציוד. בנוסף, הם גם ייצרו לוח תכנון, שהוא ייצוג ויזואלי של הסרטון, שישמש כמדריך במהלך שלב הצילום. בעצם מדובר על הכנות לפני הצילומים.

הפקה

שלב ההפקה הוא הצילום בפועל של הסרטון. זהו השלב בו מתעוררים לחיים המושגים והרעיונות משלב הפרה-הפקה. הדבר בא לביטוי כך שהסרטון מצולם באמצעות הציוד, הכישרון והמיקום שנקבעו במהלך הפרה-הפקה. שלב ההפקה יכול להימשך בין מספר שעות למספר ימים, תלוי במורכבות הסרטון. למשל סרט שיצולם במספר לוקיישנים או בלוקיישן אחד ישפיע על משך ההפקה.

פוסט-פרודקשן

שלב הפוסט-פרודקשן הוא שלב העריכה והגימור של תהליך הייצור. כאן נחתכים הצילומים הגולמיים משלב ההפקה ומרכיבים אותם לסרטון סופי. במהלך הפוסט-פרודקשן, צוות השיווק יעבוד עם חברת ההפקה כדי להוסיף אלמנטים נוספים, למשל מוזיקה, גרפיקה ואפקטים מיוחדים. הם גם יכוונו את הסרטון כדי להבטיח שהוא מעביר את המסר בצורה יעילה ועומד ביעדי הקמפיין השיווקי. לדוגמה יעדי מכירות שנקבעו מראש.

הפצה

השלב האחרון בתהליך הייצור הוא הפצה. זה השלב שבו הסרטון משוחרר וזמין לקהל היעד. כאן צוות השיווק יעבוד עם חברת ההפקה על מנת לקבוע את הערוצים והפלטפורמות הטובות ביותר להפצת הסרטון. למשל מדיה חברתית, אתר החברה ושיווק במייל. בנוסף, הם גם ייצרו תוכנית הפצה כדי להבטיח שהסרטון יגיע לקהל הנכון בזמן הנכון. לדוגמה, סרט שיופץ בפייסבוק בשעה 20:00 בערב.

לסיכום

תהליך הפקת סרטון הוא שלב מכריע בהצלחת קמפיין שיווקי. על ידי ביצוע תהליך מובנה ועבודה צמודה עם חברת הפקה, צוות השיווק יכול ליצור סרטון וידאו באיכות גבוהה שמעביר את המסר בצורה יעילה ומשתף את הקהל. עם תהליך הייצור הנכון, צוות השיווק יכול ליצור סרטון שמניע תוצאות ובסופו של דבר עוזר להשיג את מטרות הקמפיין השיווקי. למשל להגדיל מכירות או לגייס עובדים חדשים לחברה.

הפקה עם ויז׳ן

בויז׳ן, אנחנו מתמחים בהפקת סרטים המיועדים לתת מענה לכל צרכי מחלקות השיווק בארגון. בין אם מדובר בסרטי תדמית, סרט הדרכה, סרטים שיווקיים ואף סרטי פנאי לרווחת העובדים. יצרנו כבר מאות סרטים מסוגים שונים ויחד נלווה אתכם לאורך כל שלבי ההפקה עד שתקבלו את הסרט המושלם עבור הויז׳ן שלכם.

צרו קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן